Saturday, August 5, 2017

Filled Under:

[7 GAMBAR] MASIH INGAT LAGIKAH ANDA PADA HEROEN CERITA BAWANG PUTIH BAWANG MERAH INI?? ANDA PASTI TERKEJUT DENGAN APA YANG TERJADI PADA BELIAU SEKARANG!! 0

[7 GAMBAR] MASIH INGAT LAGIKAH ANDA PADA HEROEN CERITA BAWANG PUTIH BAWANG MERAH INI?? ANDA PASTI TERKEJUT DENGAN APA YANG TERJADI PADA BELIAU SEKARANG!!

 0
[7 Gambar] Masih Ingat Lagikah Anda Pada Heroen Cerita Bawang Putih Bawang Merah Ini?? Anda Pasti Terkejut Dengan Apa Yang Terjadi Pada Beliau Sekarang!!
Berita seputar kehamilan selebriti sentiasa menjadi topik yang menarik untuk dibincangkan. Terlebih lagi jika perkara itu sudah menyangkut nama artis-artis cantik Indonesia, salah satunya adalah bintang PEREMPUAN BERKALUNG SORBAN, Revalina S Temat.
Memasuki suku kedua dalam usia kehamilannya, pelakon cantik asal Jakarta ini mengalami banyak perubahan pada penampilannya. Salah satunya adalah tubuhnya yang makin gendut dan perut yang kian membuncit.
Meski begitu, hal ini tetap menjadi kebahagiaan tersendiri bagi Revalina dan suaminya, Rendy Aditya Gunawan. Tak ingin menyimpan rasa senangnya seorang diri, Revalina pun pelbagai potret kehamilannya di Instagram.
Bersamaan dengan diunggahnya foto ini, ia pun menuliskan caption yang berbunyi, "Lagi hamil paling enak pake dress kerana biar gampang bolak-balik bilik mandi." Well, menurut kamu bagaimana penampilan Revalina kali ini?
SAHAM.




0 comments:

Post a Comment