Kenali 12 Anak Dan Cucu Orang Terkaya Di Malaysia..Yang No1 tu Korang Mesti Kenal..
NO. 1. SHAZRINA AZMAN “MIZZ NINA”, ANAK KEPADA AZMAN HASHIM (KE-31 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
“Alhamdulillah, hidayah itu milik Allah” adalah diantara kata-kata orang apabila bercakap tentang Mizz Nina. Siapa yang ingat duetnya bersama Colby O’Donis? Ye, lagu bertajuk What You Waiting For itu. Rupanya sebelum berkahwin, Mizz Nina memang lama berminat untuk mengenali agamanya. Dahulu, Mizz Nina adalah seorang artis, dan sekarang ini telah menjadi pereka fesyen untuk label fesyennya sendiri, Madeena Clothing.
NO. 2. EVAN CHEAH, ANAK KEPADA JEFFREY CHEAH (KE-18 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Evan Cheah, berumur 40 tahun. Beliau adalah pemegang saham utama, Promoter dan Pengarah Kumpulan Sunway. Beliau memperoleh Ijazah Sarjana Muda Perdagangan dan Ijazah Sarjana Muda Sistem Perniagaan dari Universiti Monash. Beliau juga merupakan Pengerusi Piagam Penganalisis Bertauliah, Akauntan Pengamal Bertauliah dan ahli Institut Akauntan Malaysia.
NO. 3. SARENA CHEAH, ANAK KEPADA JEFFREY CHEAH (KE-18 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Sarena Cheah, 43 tahun. Beliau telah berkahwin dengan Leo Tan dan mempunyai seorang anak perempuan. Beliau adalah graduan dari University of Western Australia dengan Ijazah Sarjana Muda Perdagangan (Perakaunan dan Kewangan). Beliau juga memperoleh Ijazah Sarjana Pentadbiran Perniagaan dari Melbourne Business School. Jawatan beliau sekarang ialah Pengarah Eksekutif untuk Kumpulan Sunway.
NO. 4. CHRYSEIS TAN, ANAK KEPADA VINCENT TAN (KE-17 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Diantara nama-nama yang paling hangat di surat akhbar sekarang adalah namanya, Chryseis Tan, kerana telah bertunang dengan anak bekas jutawan. Beliau berumur 29 tahun dan juga Ketua Pegawai Eksekutif Berjaya Times Square pada masa kini. Chryseis Tan juga dikenali kerana kehidupannya yang mewah, yang anda boleh tengok di akaun Instagram beliau!
NO. 5. ROBIN TAN, ANAK KEPADA VINCENT TAN (KE-17 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Anak sulung Vincent Tan, berumur 43 tahun. Beliau adalah Pengerusi dan Ketua Pegawai Eksekutif Berjaya Corporation Berhad. Beliau telah berkahwin dengan Leow Heui Hsien, dan merupakan seorang graduan dari University of Southampton.
NO. 6. JACOB YEOH, CUCU KEPADA YEOH TIONG LAY (KE-7 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Jacob Yeoh, berusia 32 tahun. Beliau adalah seorang graduan dari Imperial College London dengan Sarjana Kejuruteraan dalam Kejuruteraan Elektrik & Elektronik dengan Pengurusan. Beliau adalah Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif YTL Communications Sdn Bhd (pengendali YES 4G Mobile Internet). Beliau juga mempunyai page Facebook, jangan lupa untuk menjenguknya!
NO. 7. RUTH YEOH, CUCU KEPADA YEOH TIONG LAY (KE-7 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Beliau adalah kakak kepada Jacob Yeoh, dan anak kepada Francis Yeoh. Beliau telah berkahwin dengan Kenneth Khaw, dan pada masa kini berusia 34 tahun. Ruth berkelulusan ijazah dalam Pengajian Senibina (Kepujian) dari Universiti Nottingham di UK dan MSc dalam Pengurusan dari Cass Business School di London. Pada masa kini, beliau adalah Pengarah Eksekutif YTL Corporation Berhad.
NO. 8. LEE YEOW SENG, ANAK KEPADA LEE SHIN CHENG (KE-5 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Beliau adalah anak bongsu kepada Lee Shin Cheng, 38 tahun dan adalah seorang Pengarah Kumpulan IOI. Beliau adalah seorang peguam dari Bar of England & Wales oleh Inner Temple dan memegang LLB (Kepujian) dari King’s College London.
NO. 9. LEE YEOW CHOR, ANAK KEPADA LEE SHIN CHENG (KE-5 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Anak sulung kepada Lee Shin Cheng, Lee Yeow Chor pada masa kini berusia 50 tahun. Beliau adalah Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan IOI. Beliau adalah seorang peguam di Gray’s Inn, London dan memegang LLB (Kepujian) dari King’s College London dan Diploma Pascasiswazah dalam Kewangan dan Perakaunan dari London School of Economics.
NO. 10. VEN AJAHN SIRIPANYO, ANAK KEPADA ANAND KRISHNAN (KE-2 DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Beliau telah memilih untuk menjadi sami 23 tahun lalu. Dia dididik di UK dan fasih bercakap menggunakan 8 bahasa.
NO. 11. YEN KUOK, ANAK KEPADA ROBERT KUOK (PERTAMA DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)

Berusia 27 tahun, beliau adalah Pengasas & Ketua Pegawai Eksekutif Guiltless International Limited. Beliau adalah lulusan Stanford University. Beliau juga mempunyai akaun Instagram yang popular (telah meraih 53.7 ribu followers!).
NO. 12. KUOK HUI KWONG, ANAK KEPADA ROBERT KUOK (PERTAMA DALAM SENARAI TERKAYA DI MALAYSIA)
Beliau merupakan kakak kepada Yen Kuok. Pada masa kini, berusia 38 tahun, adalah Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif South China Morning Post Group Limited, dan Pengarah Bukan Eksekutif Shangri-La Asia Limited.